Temos: propaganda, skleidžiama audiovizualinėmis medijomis, vaizdo ir garso santykis, propagandos priemonės XX a. ir dabar, sovietų okupacija ir kiti istoriniai XX a. įvykiai, socialinė, ekonominė ir kultūrinė okupuotos Lietuvos padėtis sovietmečiu.
Disciplinos: pilietinis ugdymas, istorija, etika, lietuvių kalba ir literatūra, informacinės technologijos, meninis ugdymas.
Temos: sovietmečiu rašiusių lietuvių autorių kūryboje aptinkamos Lietuvos miesto ir kaimo gyvenamųjų erdvių sampratos bei jų prasmės, lietuvių literatūros kūriniuose atsiskleidžiama pasaulėjauta, bandant įsigilinti ir geriau suprasti lietuvių autorių gyvenamojo laikmečio istorinio ir kultūrinio konteksto įtaką ir reikšmę jų kūrybai.
Disciplinos: lietuvių kalba ir literatūra.
Temos: Lietuvos visuomenės ir kultūros sovietizacija, stalininio socialistinio realizmo kanonai ir jų įtaka to laikmečio kūrybai.
Disciplinos: meninis ugdymas, pilietinis ugdymas.
Temos: Stalino valdymo laikotarpis SSRS, propagandos pagalba kuriamas ir palaikomas asmenybės kultas, tokio kulto kūrimo tikslai, priežastys ir pasekmės, jo įtaka viešajai visuomenės nuomonei.
Disciplinos: pilietinis ugdymas, istorija.
Temos: sovietų Rusijos įvykdyta Lietuvos okupacija, istorijos klastojimo mechanizmai, propagandinės priemonės, naudotos audiovizualinėse medijose siekiant įteisinti naująjį režimą.
Disciplinos: pilietinis ugdymas, istorija.
Temos: sovietų režimo diegti „teisingo sovietinio piliečio“ bruožai, atskleidžiantys, kokią pilietinę visuomenę buvo siekiama sukurti Sovietų Sąjungos gyvavimo metais, skirtingų laikmečių ir skirtingų politinių režimų pilietiškumo sampratos, jų bendrybės ir skirtumai, piliečių laisvės, teisės ir pareigos, kokiomis sąlygomis jos gali egzistuoti ir kiek galios turi paties piliečio sąmoningumas.
Disciplinos: pilietinis ugdymas.